Дудар, З.В.Ревенчук, І.А.2012-12-052012-12-052012Дудар, З.В. Якість дистанційної освіти: проблеми та рішення [Текст] / З.В. Дудар, І.А. Ревенчук // Електронні засоби та дистанційні технології для навчання протягом життя : тези доповідей VIII Міжнародної науково-методичної конференції, 15-16 листопада 2012 р., м. Суми / Відп. за вип. В.В. Божкова. — Суми : СумДУ, 2012. — С. 68-69.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29445Дуже часто заочне навчання ототожнюють з дистанційним, і тому вважають, що мова йде про заочну форму навчання, в якій використовуються інформаційні та комунікаційні технології. Слід визнати, що у заочної та дистанційної форм навчання є одна спільна риса: в обох випадках викладач і студент знаходяться на відстані. Все інше, тобто організація навчально-методичного забезпечення, його відбір, структуризація, організація навчального процесу, навіть контроль здійснюються принципово по-різному. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29445ukcneдистанційна освітадистанционное образованиеякість освітикачество образованияЯкість дистанційної освіти: проблеми та рішенняTheses