Голубенко, М.А.2023-09-012023-09-012023Голубенко М. А. Міжнародний досвід розвитку товарних знаків, як об’єкту інтелектуальної власності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 292 - міжнародні економічні відносини / наук. кер. А. С. Воронцова. Суми : Сумський державний університет, 2023. 40 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92833Технологічний прогрес і глобалізація суттєво змінюють економічну ландшафт та спосіб ведення бізнесу. Конкуренція між компаніями стає все більш жорсткою, і відмінність в якості продуктів та послуг є вирішальною. Товарні марки виступають ефективним засобом відрізнення на ринку і позиціонування бренду, дозволяючи компаніям зайняти конкурентну перевагу. У зв’язку з цим, значення товарних марок у структурі світового ринку інтелектуальної власності зростає, що посилює актуальність обраної теми. Мета кваліфікаційної бакалаврської роботи полягає у визначенні особливостей міжнародного досвіду розвитку товарних знаків як об’єктів інтелектуальної власності та перспектив їх розвитку в Україні.ukcneтоварні знакиtrademarksтоварные знакиінтелектуальна власністьintellectual propertyинтеллектуальная собственностьМіжнародний досвід розвитку товарних знаків, як об’єкту інтелектуальної власностіBachelous paper