Гнаповська, Людмила ВадимівнаГнаповская, Людмила ВадимовнаHnapovska, Liudmyla Vadymivna2014-03-032017-09-222014-03-032017-09-222013Hnapovska L. Basic Steps to Maximizing Students' Learning Potential / L. Hnapovska // Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі : збірник матеріалів VI Міжнародної науково-методичної конференції (21 листопада 2013 року, м. Харків) / Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна. – Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2013. - С. 44-45.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59505The paper focuses on ways of facilitating students' learning potential while teaching foreign languages. Basic strategies used to maximize effectiveness of a communicative approach are treated as general plans derived from theoretical, empirical and pedagogic knowledge that is further implemented in situation-specific classroom techniques.У тезах розглянуто шляхи оптимізації залучення навчального потенціалу студентів при навчанні іноземних мов. Базові стратегії, які використовуються для підвищення ефективності застосування комунікативного підходу, розглядаються як сукупність теоретичних, емпіричних та педагогічних знань, які в подальшому імплементуються у конкретних ситуаціях уроку з іноземної мови.encnecommunicative classroomlearning potentialstrategiestechniqueslearning opportunitiesкомунікативні методикинавчальний потенціалстратегіїприйоминавчальні можливостіBasic Steps to Maximizing Students' Learning PotentialОсновні шляхи оптимізації використання навчального потенціалу студентівTheses