Іванова, В.В.2016-01-052016-01-052015Іванова, В.В. Методологія управління ціноутворенням на туристичних підприємствах [Текст] / В.В. Іванова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 41-48.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43388У статті обґрунтовано основні методологічні компоненти процесу управління ціноутворенням на туристичних підприємствах, зокрема визначено мету, завдання та етапи механізму його реалізації. Запропоновано функцію ціни туристичного продукту, що дозволить максимально враховувати її залежність від широкого діапазону чинників. Запропоновано теоретико-множинну модель ціни туристичного продукту, що демонструє склад та природу виникнення її елементів.В статье обоснованы основные методологические компоненты процесса управления ценообразованием на туристических предприятиях, в частности, определены цели, задачи и этапы механизма его реализации. Предложено функцию цены туристического продукта, что позволит максимально учитывать ее зависимость от широкого диапазона факторов. Предложено теоретико-множественную модель цены туристического продукта, демонстрирующую состав и природу возникновения ее элементов.The aim of the article is to study the particular basic methodological components of the pricing management at tourism enterprises.ukcneуправління ціноутвореннямцінатуристичний продукттуристичне підприємствометодологіямодель цінифункція ціниуправление ценообразованиемценатуристический продукттуристическое предприятиеметодологиямодель ценыфункция ценыprice managementpricetourism producttourism enterprisemethodologyprice modelprice functionМетодологія управління ціноутворенням на туристичних підприємствахМетодология управления ценообразованием на туристических предприятияхThe methodology of pricing management at tourism enterprisesArticle