Кобякова, Ірина КарпівнаКобякова, Ирина КарповнаKobiakova, Iryna KarpivnaХацко, К.2011-09-032011-09-032007Хацко, К. Стилістичні особливості створення нетипових текстів (на основі рекламних оголошень)[Текст] / К. Хацко, І.К. Кобякова // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : 23-27 квітня 2007 року. — Суми : СумДУ, 2007. — Ч.1. — С.9-11.0000-0002-9505-2502http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16490В нетипових текстах не знаходять своєї реалізації такі категорії, як заголовок, сюжет, зачин, кінцівка. Одним з прикладів нетипових текстів є реклама. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16490ukcneрекламний текстрекламный текстtext adsСтилістичні особливості створення нетипових текстів ( на основі рекламних оголошень)Theses