Ядута, Ю.О.2019-06-142019-06-142019Ядута, Ю.О. Майндмеппінг на заняттях з іноземної мови [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра; спец.: 6.020303 – філологія / Ю.О. Ядута; наук. керівник А.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2019. – 33 с.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/73161Бакалаврська робота присвячена вирішенню проблем у роботі з великим обсягом інформації за допомогою створення інтелект- карт. При досліджені цієї проблеми було використано такі методи, як спостереження, що допомогло вивчити інтелект-карт як спосіб формування комунікативних навичок; метод порівняння, що допоміг класифікувати ментальні карти, а також методи аналізу та синтезу, що використовувався задля роз’єднання та угрупування знайденої інформації. У ході дослідження були зроблені висновки щодо використання інтелект-карт у роботі з іноземним матеріалом. Розробка карт розуму може допомогти у навчальному процесі, а також допомогти кращому засвоєнню інформації.Bachelor's work is devoted to solving problems during the work with a large amount of information through the creation of mind maps. During the study of this problem the following methods were used, such as observation, which helped to study the intelligence of cards as a way to form communicative skills; method of comparison, helped to classify mental maps as well as methods of analysis and synthesis, which was used for the separation and grouping of the information found. In the course of the study, conclusions were made regarding the use of mind mapping during the work with foreign material. The development of mind maps can help in the learning process, as well as help to better assimilate information.ukcneінтелект-картаинтеллект-картаmind mapкомунікативні навичкикоммуникативные навыкиcommunication skillsметод порівнянняметод сравненияcomparison methodіноземний матеріалиностранный материалforeign materialнавчальний процесучебный процессeducational processМайндмеппінг на заняттях з іноземної мовиBachelous paper