Головань, М.С.2012-03-232017-07-282012-03-232017-07-282011Головань М. С. Критерії якості професійної підготовки майбутніх фінансистів / М. С. Головань // Стратегія якості у промисловості і освіті : матеріали VII Міжнародної конференції (3-10 червня 2011 р.) : у 3-х томах / упорядники : Хохлова Т. С., Хохлов В. О., Ступак Ю. О. – Дніпропетровськ-Варна : ДІПОпром-ТУ-Варна, 2011. – Том 1. - С. 303-305.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57498В умовах компетентнісного підходу якість професійної підготовки як результату освіти майбутніх фахівців фінансового профілю визначається через професійну компетентність. Встановлено критерії рівня розвитку професійної компетентності: мотиваційно-ціннісне ставлення до обраної професії; когнітивний; функціональний; соціальний; особистісний. Виділено й охарактеризовано три рівні розвитку професійної компетентності.A result of education of financial account future specialists as part of competency approach is determined by professional competence. There were determined criteria of the professional competence level: motivational-value attitude to the chosen profession, cognitive, functional, social and personal. Three levels of professional competence were distinguished and described.ukcneвища освітаякість професійної підготовкикомпетентнісний підхідпрофесійна компетентністьhigher educationquality of trainingcompetency approachprofessional competenceКритерії якості професійної підготовки майбутніх фінансистівCriteria for quality training of future financialArticle