Федоришин, І.В.2019-09-272019-09-272019Федоришин, І.В. Прогнозування обсягів реалізації продукції як основа оцінки конкурентоспроможності підприємства [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 051- економіка / І.В. Федоришин; наук. керівник Ю.В. Чорток. - Суми: СумДУ, 2019. - 33 с.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74447В першому розділі здійснено оцінку розвитку кондитерської галузі в Україні, зокрема проаналізовано тенденції зміни основних виробників продукції галузі та їх позиції на світовому ринку. У другому розділі проаналізовано результати діяльності ПрАТ «Монделіс Україна», здійснено факторний аналіз валового прибутку, оцінено основні показники. У третьому розділі здійснено оцінку конкурентоспроможності ПрАТ «Монделіс Україна», зокрема за моделями стратегічного аналізу, визначено показники конкурентоспроможності та запропоновано карту конкурентного профілю підприємства.ukcneконкуренціяконкуренцияcompetitionприбутокприбыльprofitефективністьэффективностьefficiencyПрогнозування обсягів реалізації продукції як основа оцінки конкурентоспроможності підприємстваBachelous paper