Іващенко, Марина МиколаївнаIvashchenko, Maryna Mykolaivna2024-06-302024-06-302024Іващенко М. М. Розвиток дистанційного навчання у педагогічній теорії та практиці: аналіз зарубіжних досліджень // Технологія, освіта, наука – 2024 : І науково-методична конференція викладачів, співробітників і студентів, м. Конотоп, 13 червня 2024 р. / відп. за вип. В. В. Бібик. Конотоп : ВСП "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024. С. 81-85.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95955На межі XX-XXI століть відбувся кардинальний перегляд світоглядних і пізнавальних установок, які були окреслені і сформовані усім попереднім розвитком існуючих знань. Варто зазначити, що сучасний світ зазнав суттєвих змін з огляду на неперервні прискорюючі темпи життя. Історичний збіг еволюції технічного потенціалу й трансформації соціальності у суспільстві призвів до реформаційних перетворень в сфері освіти. Особливої уваги у контексті нашого дослідження заслуговують сучасні освітні технології. В першу чергу це зумовлено збігом необхідності безперервного навчання і безпрецедентних технологічних інновацій. Першочерговим завданням було описати технології і синергічні результати використання прогресивних освітніх традицій в поєднанні з новими технологіями. Цілком логічним вбачається той факт, що каталізатором трансформаційного розвитку освітніх систем стала поява дистанційного навчання.ukcneосвітадистанційне навчанняпедагогічна теорія та практикаeducationdistance learningpedagogical theory and practiceРозвиток дистанційного навчання у педагогічній теорії та практиці: аналіз зарубіжних дослідженьTheses