Харченко, Г.Є.2023-07-072023-07-072023Харченко. Г. Є. CRM-система як інструмент підвищення ефективності бізнесу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра ; спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / наук. кер. Т. В. Касьяненко. Суми: Сумський державний університет, 2023. 39 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92452CRM-системи - інструмент підвищення ефективності бізнесу в умовах конкуренції та швидких змін на ринку. Вони забезпечують збір, аналіз та управління даними про клієнтів, покращуючи якість обслуговування та задоволення клієнтів.CRM systems are a tool for increasing business efficiency in conditions of competition and rapid changes in the market. They enable the collection, analysis and management of customer data, improving service quality and customer satisfaction.ukcneCRM системаCRM systemавтоматизація бізнесуавтоматизация бизнесаbusiness automationбизнес процесибизнес процессыbusiness processesCRM-система як інструмент підвищення ефективності бізнесуBachelous paper