Садівнича, Марина ВолодимирівнаСадовничая, Марина ВладимировнаSadivnycha, Maryna Volodymyrivna2022-10-252022-10-252021Садівнича М. В. Адаптація контенту франчайзингових журналів для жінок до потреб українського медіаринку (на прикладі «Cosmopolitan Україна») // Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences. 2021. IX(48), Issue 261. P. 81-84.0000-0002-3943-7635https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89698У статті розглядаються особливості адаптації журналу «Cosmopolitan Україна» до інформаційних потреб українського споживача. За допомогою контент-аналізу встановлено співвідношення матеріалів, присвячених західним та українським реаліям, а також частка контенту журналу «Cosmopolitan Україна», створена українськими журналістами. Визначено, що тематичне спрямування журналу здебільшого присвячено західним трендам, хоча існує певна тенденція до збільшення матеріалів, що висвітлюють українські реалії.The article considers the peculiarities of the adaptation of Cosmopolitan Ukraine magazine to the Ukrainian consumer's information needs. With the help of content analysis, the ratio of materials devoted to Western and Ukrainian realities has been established, as well as part of the content of Cosmopolitan Ukraine magazine, created by Ukrainian journalists. It is determined that the thematic focus of the magazine is mostly devoted to Western trends, although there is a tendency to increase the materials covering Ukrainian realities.ukCC BY 4.0франчайзингові виданняконтент«Cosmopolitan Україна»медіаринокадаптаціяконтент-аналізfranchise editionscontent"Cosmopolitan Ukraine"media marketsadaptationcontent analysisАдаптація контенту франчайзингових журналів для жінок до потреб українського медіаринку (на прикладі «Cosmopolitan Україна»)Adaptation of the content of franchise magazines for women to the needs of the Ukrainian media market (on the example of "Cosmopolitan Ukraine")Article