Голубович, О.М.2020-09-292020-09-292020Голубович, О.М. Оцінка конкурентоспроможності підприємства та напрями її підвищення [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 051 - Економіка / О.М. Голубович; наук. керівник І.М. Сотник. - Суми: СумДУ, 2020. - 44 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79898У першому розділі «ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ» визначено сутність і види конкуренції, поняття і чинники конкурентоспроможності продукції, особливості оцінки і формування механізму конкурентоспроможності. У другому розділі «МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ» досліджено методи та методичні підходи до оцінки рівня конкурентоспроможності виробництва продукції. У третьому розділі «ОЦІНЮВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМИ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ» проведено економічний аналіз діяльності підприємства ТОВ "Квадрат", здійснено оцінку конкурентоспроможності підприємства та його продукції, запропоновано напрями зростання конкурентоспроможності виробництва меблів.ukcneконкурентоспроможністьконкурентоспособностьcompetitivenessоцінкаоценкаratingпідприємствопредприятиеenterpriseОцінка конкурентоспроможності підприємства та напрями її підвищенняBachelous paper