Тєлєтов, Олександр СергійовичНагорний, Євген ІгоровичTielietov, Oleksandr SerhiiovychТелетов, Александр СергеевичNahornyi, Yevhen IhorovychНагорный, Евгений Игоревич2010-12-222010-12-222008Тєлєтов, О.С. Тестування нової продукції в системі маркетингу промислового підприємства [Текст] / О.С. Тєлєтов, Є.І. Нагорний // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2008. — №2, Т.1. — С. 150-158.0000-0001-9977-22940000-0003-0756-8398http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1195In the article theoretical principles of testing new products are expounded in the system of marketing industrial enterprise. For this purpose essence is formulated and sweep testing of new products; the types of testing commodity innovations are considered; the conceptual model of creation commodity is offered.У статті викладено теоретичні засади тестування нової продукції в системі маркетингу промислового підприємства. Для цього сформульовано сутність та мету тестування нової продукції; розглянуто види тестування товарних інновацій; запропонована концептуальна модель створення товару. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1195ukcneтестування нової продукціїтестирование новой продукцииtesting of new productsТестування нової продукції в системі маркетингу промислового підприємстваArticle