Залога, Вільям ОлександровичЗалога, Вильям АлександровичZaloha, Viliam OleksandrovychІвченко, Олександр ВолодимировичИвченко, Александр ВладимировичIvchenko, Oleksandr VolodymyrovychРаджаб, Заде Мортеза2014-05-262014-05-262013Раджаб, Заде Мортеза Развитие понятия "социальной ответственности" и ее влияние на конкурентоспособность организации [Текст] / З.М. Раджаб, В.А. Залога, А.В. Ивченко // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2013. — №4. — С. 131-139.0000-0001-7444-485X0000-0002-4274-7693http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35019На підставі проведених досліджень вимог й очікувань споживачів відносно управління організаціями у сфері соціальної відповідальності встановлено, що само поняття «Соціальної відповідальності» має велике тлумачення в різних наукових роботах, законодавчих актах та нормативних документах. У цій роботі запропоновано визначення цього поняття з урахуванням його багатоаспектності, що дозволяє ширше охопити відповідальність організацій за свою діяльність перед зацікавленими сторонами і суспільством у цілому. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35019На основании проведенных исследований требований и ожиданий потребителей относительно управления организациями в области социальной ответственности установлено, что само понятие «социальной ответственности» имеет обширное толкование в различных научных работах, законодательных актах и нормативных документах. В данной работе предложено определение этого понятия с учетом его многоаспектности, что позволяет более широко охватить ответственность организаций за свою деятельность перед заинтересованными сторонами и обществом в целом. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35019On the basis of conducted researches about requirements and expectations of consumers in relation to management of organizations in area of social accountability it is found, that a self «social accountability» conception has vast interpretation in different scientific studies, legislative acts and normative documents. In this article is recommended the meaning of this conception taking into account his multidimensionalness, which allows more widely to cover responsibility of organizations for their activity in front of interested parties and the community on the whole. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35019rucneпоняття соціальної відповідальностіконкурентоспроможність організаційміжнародний стандарт SA 8000відповідальність організаційбізнес ризикипонятие социальной ответственностиконкурентоспособность организациймеждународный стандарт SA 8000ответственность организацийбизнес рискиsocial accountability conceptioncompetitiveness of organizationsinternational standard SA 8000responsibility of organizationsbusiness risksРазвитие понятия "социальной ответственности" и ее влияние на конкурентоспособность организацииРозвиток поняття «соціальної відповідальності» та її вплив на конкурентоспроможність організаціїDevelopment of "social accountability" conception and its impact on competitiveness of organizationsArticle