Tarasenko, V.S.2024-01-062024-01-062023Tarasenko V. S. EU international educational projects: features of implementation and economyc effectiveness : master's degree work : specialty 292 - international economic relations / research advisor Yu. M. Petrushenko. Sumy : Sumy State University, 2023. 54 p.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94179Метою даної роботи є визначення особливостей реалізації та економічної ефективності міжнародних освітніх проектів ЄС. Завданнями роботи є - Визначити особливості реалізації та оцінки міжнародних освітніх проектів ЄС реалізації та оцінювання; - Оцінити програму Еразмус+ 2015-2020 в ЄС та Україні; - Сформувати рекомендації щодо покращення впливу програми Еразмус+ в Україні на 2021-2020 рр. в Україні на 2021-2027 рр. Для досягнення поставленої мети і завдань було використано такі наукові методи дослідження: систематизації та узагальнення (при теоретичному обґрунтуванні - напрямів оцінювання міжнародних освітніх проєктів ЄС), порівняння (при процесі оцінювання впливу програми Еразмус+ в ЄС та чинників ефективності проектів Еразмус+), порівняння (у процесі оцінювання впливу програми Еразмус+ на ефективності проектів Еразмус+ в Україні), кореляційно-регресійний аналіз (при оцінці впливу програми Еразмус+ в ЄС та чинників ефективності проектів Еразмус+ в Україні), динамічний аналіз (при оцінці залежності результативності проектів Еразмус+ в Україні від кількості поданих заявок), порівняння (при оцінці впливу програми Еразмус+ в України від кількості поданих заявок та середнього показника успішності, програмування (при формуванні рекомендацій щодо покращення результативності Програми Еразмус+ в Україні на 2021-2021 рр.) в Україні на 2021-2027 рр.)The purpose of this work is to identify the features of implementation and economic effectiveness EU international educational projects. Objectives of this work are: - To define features of EU international educational projects implementation and assessment; - To assess Erasmus+ Programme 2015-2020 in EU and Ukraine; - To form recommendations of improving impact of Erasmus+ Programme in Ukraine, 2021-2027. To achieve this goal and objectives there were used following scientific methods of research: systematization and generalization (by theoretical justification - directions of EU international educational projects assessment), comparison (in the process of estimation impact Erasmus+ Programme in EU and factors of effectiveness Erasmus+ projects in Ukraine), correlation-regression analysis, dynamic analysis (foe estimation dependence effectiveness Erasmus+ projects in Ukraine depend on number of submitted applications and average rate of success, programming (during forming recommendations of improving impact of Erasmus+ Programme in Ukraine, 2021-2027)encneосвітній міжнародний проектeducational international projecterasmus+ефективністьeffectivenessрівень успішностіrate of successЄСEUУкраїнаUkraineрекомендаціїrecommendationsнавичкиskillsринок праціlabour marketкоординаціяcoordinationEU international educational projects: features of implementation and economy effectivenessМіжнародні освітні проєкти ЄС: особливості реалізації та економічна ефективністьMasters thesis