Ілляшенко, Сергій МиколайовичИльяшенко, Сергей НиколаевичIlliashenko, Serhii Mykolaiovych2014-10-292014-10-292014Illiashenko, S.M. Methodic foundations of the ecologically oriented consumer’s readiness analysis [Електронний документ] / S.M. Illiashenko // Economic Processes Management, 2014. - № 2(3).0000-0001-5484-9788http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37300Розроблено і апробовано методичний підхід до аналізу стану споживчої готовності цільової аудиторії щодо екологічної продукції, а також розроблення на цій основі заходів щодо стимулювання попиту і просування екологічної продукції на ринку. Отримані результати поглиблюють методичні засади маркетингового обґрунтування і супроводу проектів впровадження екологічних інновацій, що формує передумови переходу вітчизняної економіки до випереджаючого екологічно-орієнтованого інноваційного розвитку.Разработан и апробирован методический подход к анализу состояния потребительской готовности целевой аудитории относительно экологической продукции, а также разработки на этой основе мероприятий по стимулированию спроса и продвижение экологической продукции на рынке. Полученные результаты углубляют методические основы маркетингового обоснования и сопровождения проектов внедрения экологических инноваций, что формирует предпосылки перехода отечественной экономики к опережающему экологически-ориентированному инновационному развитию.The article deals with methodic approach to analyze the consumer’s readiness of the target audience concerning ecological production, and to produce actions to stimulate demand and to promote ecological production in the market. The received results deepen the methodic grounds of marketing objectivation and following of the ecological innovations projects introductionі. It forms preconditions to change native economy to the leading ecologically oriented innovative development.encneекологічні товариэкологические товарыecological goodsекологічні інноваціїэкологические инновацииecological innovationsспоживча готовністьпотребительская готовностьconsumer’s readinessпросування інноваційпродвижение инновацийpromotion of innovationsекологічний маркетингэкологический маркетингecological marketingсталий розвитокустойчивое развитиеsustainable developmentMethodic foundations of the ecologically oriented consumer’s readiness analysisМетодичні засади аналізу стану екологічно-орієнтованої споживчої готовностіМетодические основы анализа состояния экологическо-ориентированной потребительской готовностиArticle