Голишева, Євгенія ОлексіївнаГолышева, Евгения АлексеевнаHolysheva, Yevheniia Oleksiivna2012-01-042012-01-042011Голишева Є.О. Споживчий капітал промислових підприємств-інноваторів: сутність, структура та роль / Є.О. Голишева // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. ІІ. – С. 175-180.2218-4511http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22772У статті проаналізовані основні підходи вчених до визначення споживчого капіталу та його елементів як складової інтелектуального капіталу. Також запропоновано авторський погляд на сутність споживчого капіталу та його роль у структурі інтелектуального капіталу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22772В статье проанализированы основные подходы ученых к определению потребительского капитала и его элементов как составляющей интеллектуального капитала. Также предложен авторский взгляд на сущность потребительского капитала и его роль в структуре интеллектуального капитала. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22772It is analyzed the main researchers’ approaches to the definition of customer capital and its components as part of intellectual capital. It is also proposed the author’s look to the essence of customer capital and its role in the structure of intellectual capital. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22772ukcneпотребительский капиталклиентский капиталинтеллектуальный капиталдолговременные отношенияэкономические контрагентыcustomer capitalclient capitalintellectual capitallong term relationshipseconomic playersспоживчий капіталклієнтський капіталінтелектуальний капіталдовготривалі відносиниекономічні контрагентиСпоживчий капітал промислових підприємств-інноваторів: сутність, структура та рольПотребительский капитал промышленных предприятий-инноваторов: суть, структура и рольCustomer capital of industrial enterprises-innovators: essence, structure and roleArticle