Нефедченко, Оксана ІллівнаНефедченко, Оксана ИльиничнаNefedchenko, Oksana Illivna2018-03-062018-03-062018Нефедченко, О.І. Ідеї евристичної освіти у спадщині вітчизняних науковців [Текст] / О.І. Нефедченко // Пізнавально-творча і професійна самореалізація особистості в евристичній освіті: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. – Суми: СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2018. – С. 36-39.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66925Слова «евристика», «евристичний підхід», «евристичні методи», «творча діяльність» все частіше почали зустрічатися в сучасній оновленій освіті. Але декілька століть тому назад про це неможливо було навіть подумати. Авторитарний стиль ведення уроку, механічне запам’ятовування фактів, перевага монологічної діяльності на заняттях здавалось назавжди закріпились в нашій школі. Але починаючи з ХVII століття евристичні ідеї стали повільно проникати у сферу педагогіки й освіти. Евристичні підходи Сократа щодо здобування істин у навчальній практиці розвивалися і вдосконалювалися в працях багатьох видатних філософів і педагогів.ukcneпедагогteacherмоваязыкlanguageнавичкинавыкиskillsевристикаэвристикаheuristicsІдеї евристичної освіти у спадщині вітчизняних науковцівTheses