Удовиченко, Д.Л.2020-01-232020-01-232019Удовиченко, Д.Л. Особливості маркетингової діяльності підприємств харчової промисловості [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра; спец.: 075 - маркетинг / Д.Л. Удовиченко; наук. керівник О.С. Тєлєтов. - Суми: СумДУ, 2019. - 56 с.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75896Актуальність теми роботи полягає у розроблення та реалізація заходів, спрямованих на нейтралізацію факторів, які можуть негативно впливаюти на діяльність підприємства. Мета роботи – аналіз ринку харчової промисловості та маркетингова діяльності підприємства, його розташування, вибір товарної продукції та комунікаційної діяльності. Завдання роботи: дослідження макро- та мікросередовище підприємства; аналіз ринку підприємства для надання послуг на проспекті Курський 105; проведення геомаркетингових досліджень для визначення середньоденної кількості споживачів; розробити антикризові стратегії; провести організаційно-економічний аналіз підприємства «ФОП Токарев Б.Л».ukcneмалі підприємствамалые предприятияsmall businessesмаркетинг послугмаркетинг услугmarketing servicesпідприємство харчового бізнесупредприятие пищевого бизнесаfood business enterpriseмікросередовищемикросредаmicroenvironmentмакросередовищемакросредаmacroenvironmentконкуренціяконкуренцияcompetitionгеомаркетинггеомаркетингgeomarketingасортиментассортиментassortmentантикризовий станантикризисный состояниеanti-crisis stateмаркетингові комунікаціїмаркетинговые коммуникацииmarketing communicationsОсобливості маркетингової діяльності підприємств харчової промисловостіFeatures of marketing activity of food industry enterprisesMasters thesis