Лопаткіна, І.В.2013-01-142017-03-062013-01-142017-03-062010Лопаткіна, І. В. Інструменти банківського маркетингу [Текст] / І. В. Лопаткіна. – Суми, ДВНЗ «УАБС НБУ», 2012. – 9 с. – (Препринт / Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України» ; UABS MEN/2012/022)http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50672В розділі підручника з Банківського маркетингу розглянуто поняття «інструменти банківського маркетингу", наведені основні характеристики кожного з інструментів з огляду на те, що банківська система виконує роль фінансового посередника між тими суб’єктами економіки, хто потребує коштів і є ефективним, і тими, хто в даний момент має вільні або потенційно, відносно вільні кошти, з тим, щоб від цього посередництва отримати загальний ефект, який полягає у підвищенні прибутковості всіх учасників даного процесу – безпосередньо клієнтів банків, самих банківських установ і суспільства загалом. Банківський маркетинг – інструмент підвищення ефективності фінансових відносин, економічної і фінансової ефективності виробництва у широкому сенсі цього поняття.The term “banking marketing instruments” has been reviewed. The article mentions the main characteristics of each instrument with respect of intermediary role of banking system for those market participants, who needs money and is deemed effective and those, who currently has inactive or potentially relatively inactive finances with the goal to achieve general effect of increasing profitability in the market in general (bank clients, banks themselves and society). Banking marketing is an instrument that increases efficiency and effectiveness of financial relations, economic and financial effectiveness of production in broad sense of the term.В разделе учебника по Банковскому маркетингу рассмотрено понятие "инструменты банковского маркетинга", приведены основные характеристики исходя из того, что банковская система выполняет роль финансового посредника между теми субъектами экономики, кто нуждается в средствах, являясь эффективным производителем, и теми, кто в данный момент имеет свободные, незадействованные или потенциально, относительно свободные денежные средства, с тем, чтобы от этого посредничества получить общий эффект, который состоит в повышении прибыльности всех участников данного процесса - непосредственных клиентов банков, самих банковских учреждений и общества в целом. Банковский маркетинг - инструмент повышения эффективности финансовых отношений, экономической и финансовой эффективности производства в широком смысле этого понятмя.Даний матеріал подавався відповідальній особі (кафедра менеджменту ДВНЗ "УАБС НБУ") 08.11.2019 року як розділ підручника "Банківський маркетинг".ukcneмаркетингmarketingмаркетингбанківські інструментиbanking instrumentsбанковские инструментыкомплементарний сервісcomplimentary servisкомплементарный сервисдиференіаціяdifferentiationдифференциациябрендингbrandingбрендингтехнологія QR-codeQR-code technologyтехнология QR-codeмаркетингові концепціїmarketing conceptionмаркетинговые концепциистратегіяStrategyстратегиябанківський маркетингbanking marketingбанковский маркетингбанківський продуктbanking productбанковский продуктбанківська послугаbanking serviceбанковская услугабанківські технологіїbanking technologiesбанковские технологииціноутворенняpricingценообразованиеканали розповсюдження товарівchannels of distribution of productканалы распространения продуктовкомунікаціїcommunicationsкоммуникацииІнструменти банківського маркетингуInstruments of banksng marketingPreprint