Забіяка, В.З.2022-08-112022-08-112022Забіяка В. З. Планування маркетингової діяльності підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 – менеджмент / наук. кер. К. Ю. Зубко. Конотоп : Конотопський інститут Сумського державного університету, 2022. 45 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88958Метою роботи є розробка заходів щодо вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві ТОВ «Київський пекарний дім». Об’єкт дослідження - ТОВ «Київський пекарний дім». Предмет дослідження - маркетингова діяльність підприємства ТОВ «Київський пекарний дім». В роботі розглянуто теоретичні аспекти маркетингу та маркетингової діяльності, організацію маркетингової діяльності на підприємстві. Були висвітлені основні поняття маркетингу, предмет, завдання та функції маркетингу. Представлено загальну характеристику ТОВ «Київський пекарний дім» та проаналізована система управління персоналом; оцінена маркетингова діяльність підприємства. Надані рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства та розрахунок економічної ефективності запропонованих заходів.The purpose of the work is to develop measures to improve marketing activities at the Kyiv Bakery House LLC. The object of the study is "Kyiv Bakery House" LLC. The subject of the research is the marketing activity of the LLC Kyiv Bakery House. Theoretical aspects of marketing and marketing activity, organization of marketing activity at the enterprise are considered in the work. The main concepts of marketing, the subject, tasks and functions of marketing were highlighted. The general characteristics of Kyiv Bakery House LLC are presented and the personnel management system is analyzed; estimated marketing activity of the enterprise. Recommendations on improving the company's marketing activities and calculating the economic efficiency of the proposed measures are provided.ukcneплануванняпланированиеplanningадаптаціяадаптацияadaptationмаркетингmarketingПланування маркетингової діяльності підприємстваBachelous paper