Росохата, Анна СергіївнаРосохатая, Анна СергеевнаRosokhata, Anna Serhiivna2016-11-232016-11-232013Росохата, А.С. Прогнозування в системі маркетингу промислових підприємств України [Текст] / А.С. Росохата // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 3-5 вересня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2013. - С. 124.0000-0001-6944-1515http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48175Основні процеси зміни споживацької поведінки, переорієнтація промисловості в сторону інноваційності, збільшення та накопичення інформації та низка інших ознак сучасного економічного середовища виступають передумовою їх розгляду та врахування у комплексі маркетингу сучасних промислових підприємств України. Ринкове середовище на сьогодні вимагає ефективних важелів управління маркетингом для динамічного стратегічного розвитку промислового підприємства. Як відомо, планування будь-яких стратегічних та тактичних дій неможливе без здійснення аналізу ситуації, що склалася, та побудови прогнозу майбутніх варіантів розвитку подій. Це покладено в основу розроблення концепції дослідження розвитку майбутнього в системі маркетингу. Першочерговим завданням проведення правильної управлінської політики підприємства є зваження всіх факторів з точки зору потреб, що диктує середовище, та системи функціонування власне підприємства.ukcneпромислові підприємствапромышленные предприятияindustryпрогнозуванняпрогнозированияprognosticationПрогнозування в системі маркетингу промислових підприємств УкраїниTheses