Макаренко, Михайло ІллічМакаренко, Михаил ИльичMakarenko, Mykhailo Illich2011-04-182017-10-282011-04-182017-10-282007Макаренко, М.І. Формування передумов переходу до інфляційного таргетування в Україні [Текст] / М.І. Макаренко // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України : збірник тез доповідей Х Всеукраїнської науково-практичної конференції (22-23 листопада 2007 р.) : у 2-х т. – Суми : УАБС НБУ, 2007. – Т. 2. - С. 17-18.0000-0002-6357-5317http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61866Наміри Національного банку України запровадити стратегію інфляційного таргетування в грошово-кредитній політиці потребують зваженого підходу до оцінки існуючих передумов, які зроблять можливим такий перехід. Слід виділити кілька політичних, економічних та інституційних факторів для ефективного функціонування нового монетарного режиму. Насамперед, запровадження будь-якої середньострокової стратегії потребує політичної стабільності в країні, усталеного, передбачуваного її розвитку. У результаті це дає змогу поєднувати зусилля економічної та монетарної влади в одному напрямку, уникати додаткових цінових шоків під час парламентських та президентських виборів, формувати довіру економічних суб’єктів до провідників грошово-кредитної політики.ukcneінфляційне таргетуванняинфляционное таргетированиеinflation targetingмонетарний режиммонетарный режимmonetary regimeФормування передумов переходу до інфляційного таргетування в УкраїніFormation conditions of transition to inflation targeting in UkraineTheses