Копиця, І.С.2020-01-232020-01-232019Копиця, І.С. Удосконалення маркетингової комунікаційної політики торговельного підприємства на прикладі мережі магазинів "Фокстрот" [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра; спец.: 075 - маркетинг / І.С. Копиця; наук. керівник Н.Є. Летуновська. - Суми: СумДУ, 2019. – 73 с.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75885Дипломна робота магістра пов’язана iз дослідженням маркетингової комунікаційної політики торговельного підприємства. Сучасний маркетинг вимагає від торгівельних мереж, що здійснюють збут побутової техніки та електроніки, не тільки збуту якісних товарів та встановлення прийнятних й доступних цін для цільових споживачів. Маркетингові комунікації сьогодні займають центральне місце серед засобів конкурентної боротьби торгівельних підприємств. Посилення ролі комунікацій в боротьбі за покупців обумовлено особливостями маркетингового середовища сучасного ринку. У роботi здійснено дослідження маркетингової комунікаційної політики та розробку комунікаційної стратегії мережі магазинів «Фокстрот».ukcneкомунікаційна політикакоммуникационная политикаcommunication policyкомунікаційна стратегіякоммуникационная стратегияcommunication strategyінструменти маркетингових комунікаційинструменты маркетинговых коммуникацийmarketing communication toolsторгове підприємствоторговое предприятиеtrading companyпобутова технікабытовая техникаhousehold appliancesелектронікаэлектроникаelectronicsУдосконалення маркетингової комунікаційної політики торговельного підприємства на прикладі мережі магазинів "Фокстрот"Improving marketing communications policy of a trading enterprise on the example of Foxtrot store networkMasters thesis