Сигида, Любов ОлексіївнаСигида, Любовь АлексеевнаSyhyda, Liubov OleksiivnaСагер, Людмила ЮріївнаСагер, Людмила ЮрьевнаSaher, Liudmyla YuriivnaІвашова, Надія ВасилівнаИвашова, Надежда ВасильевнаIvashova, Nadiia Vasylivna2018-12-262018-12-262017Сигида, Л.О. Методичні аспекти діагностики маркетингової політики розподілу підприємства [Текст] / Л.О. Сигида, Л.Ю. Сагер, Н.В. Івашова // Transformations in Contemporary Society: Economic Aspects: monograph. - Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2017. - P. 231-237.0000-0002-0319-80700000-0002-5628-5477http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/70809Визначено, що маркетингова політика розподілу поширюється на всі види діяльності підприємства і об'єднує галузі постачання, виробництва і розподілу. Також запропоновано етапи діагностики маркетингової політики розподілу на підприємстві. До них відносяться: 1) аналіз факторів внутрішнього і зовнішнього середовища; 2) аналіз внутрішньої системи маркетингової політики розподілу на підприємстві; 3) виявлення ризиків продажів, які впливають або можуть вплинути на маркетингову політику розподілу.Определено, что маркетинговая политика распределения распространяется на все виды деятельности предприятия и объединяет области снабжения, производства и распределения. Также предложено этапы диагностики маркетинговой политики распределения на предприятии. К ним относятся: 1) анализ факторов внутренней и внешней среды; 2) анализ внутренней системы маркетинговой политики распределения на предприятии; 3) выявление рисков продаж, которые влияют или могут повлиять на маркетинговую политику распределения.It is determined that marketing distribution policy permeates all activities of the enterprise and integrates its supply, production and distribution areas. Also, stages of enterprise’s marketing distribution policy diagnostics are proposed. They include 1) analysis of factors of internal and external environment; 2) analysis of the internal system of marketing distribution policy at the enterprise; 3) identifying sales risks that affect or may affect marketing distribution policy.ukcneрозподілраспределениеdistributionмаркетингова політика розподілумаркетинговая политика распределенияmarketing distribution policyдіагностикадиагностикаdiagnosticsефективністьэффективностьeffectivenessризикирискиrisksMетодичні аспекти діагностики маркетингової політики розподілу підприємстваMethodical aspects of enterprise’s marketing distribution policy diagnosticsBook chapter