Комарова, А.І.2024-07-102024-07-102024Комарова А. І. Нервово-психічна стійкість студентів з різним рівнем адаптивності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 – психологія / наук. кер. Н. В. Коляда. Суми : Сумський державний університет, 2024. 66 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96184У кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено нервово-психічну стійкість студентів з різним рівнем адаптивності до навчального процесу та соціально-психологічних умов. Метою роботи є визначення взаємозв'язку між рівнем адаптивності студентів та їх нервово-психічною стійкістю. Для досягнення цієї мети було проведено опитування серед студентів різних курсів та спеціальностей, використовуючи стандартизовані психодіагностичні методики. Результати дослідження показали, що студенти з високим рівнем адаптивності демонструють вищий рівень нервово-психічної стійкості, ніж ті, у кого рівень адаптивності нижчий. Отримані дані можуть бути використані для розробки програм психологічної підтримки та адаптаційних заходів у вищих навчальних закладах.This thesis investigates the neuropsychological resilience of students with different levels of adaptability to the educational process and socio-psychological conditions. The aim of the work is to determine the relationship between the level of students' adaptability and their neuropsychological resilience. To achieve this goal, a survey was conducted among students of various courses and specialties using standardized psychodiagnostic methods. The results of the study showed that students with a high level of adaptability demonstrate a higher level of neuropsychological resilience compared to those with a lower level of adaptability. The obtained data can be used to develop psychological support programs and adaptation measures in higher educational institutions.ukcneнервово-психічна стійкістьадаптивністьстудентипсиходіагностикапсихологічна підтримкаneuropsychological resilienceadaptabilitystudentspsychodiagnosticspsychological supportНервово-психічна стійкість студентів з різним рівнем адаптивностіBachelous paper