Біловодська, Олена АнатоліївнаБеловодская, Елена АнатольевнаBilovodska, Olena Anatoliivna2012-10-082012-10-082012Біловодська, О.А. Підвищення персонального бренду як засіб ефективного інноваційного розвитку компанії [Текст] / О.А. Біловодська // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми : ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 21-23.0000-0003-3707-0734http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28924ukcneбрендінноваційний розвитокинновационное развитиеПідвищення персонального бренду як засіб ефективного інноваційного розвитку компаніїTheses