Оникієнко, А.І.2020-10-212020-10-212020Онікієнко, А.І. Комерційна діяльність торговельних структур (на прикладі ПП "Рідне міто") [Текст]: робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра; спец.: 076 – підприємництво, торгівля та біржова діяльність / А.І. Онікієнко; наук. керівник О.М. Дериколенко. – Суми: СумДУ, 2020. – 51 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80299У роботі розглянуто питання про взаємозв’язок торгівлі та етики, а також основні елементи культури обслуговування та законодавство, яке регулює процес обслуговування покупців у торгових закладах.Проведено аналіз діяльності супермаркету «Рідне місто» при здійсненні обслуговування покупців. Розроблено пропозиції та заходи, які доцільно вжити торговому підприємству для підвищення рівня обслуговування покупців.В работе рассмотрены вопросы о взаимосвязи торговли и этики, а также основные элементы культуры обслуживания и законодательство, регулирующее процесс обслуживания покупателей в торговых точках. Проведен анализ деятельности супермаркета «Родной город» при осуществлении обслуживания покупателей. Разработаны предложения и мероприятия, которые целесообразно принять торговому предприятию для повышения уровня обслуживания покупателей.The paper considers the relationship between trade and ethics, as well as the main elements of the culture of service and legislation governing the process of customer service in retail outlets. Proposals and measures have been developed that should be taken by a trading company to increase the level of customer service.ukcneкомерційна діяльністькоммерческая деятельностьcommercial activityкультура обслуговуваннякультура обслуживанияservice cultureстимулювання збутустимулирование сбытаsales promotionКомерційна діяльність торговельних структур (на прикладі ПП "Рідне міто")Bachelous paper