Ілляшенко, Сергій МиколайовичИльяшенко, Сергей НиколаевичIlliashenko, Serhii MykolaiovychЩербаченко, Вікторія ОлексіївнаЩербаченко, Виктория АлексеевнаShcherbachenko, Viktoria Oleksiivna2013-11-042013-11-042013Ілляшенко, С.М. Особливості концепції територіального маркетингу [Текст] / С.М. Ілляшенко, В.О. Щербаченко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 82-84.0000-0002-4570-33890000-0001-5484-9788http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32664Територіальний маркетинг – це маркетинг в інтересах території, її внутрішніх суб’єктів, а також тих зовнішніх суб’єктів, в увазі яких зацікавлена територія. У зв’язку з цим можна виділити: маркетинг території, об’єктом уваги якого є територія в цілому, – здійснюється як всередині, так і за її межами; маркетинг на території, об’єктом уваги якого є відносини з приводу конкретних товарів, послуг тощо – здійснюється у межах території. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32664ukcneтерриториальный маркетингterritorial marketingтериторіальний маркетингінструменти маркетингуинструменты маркетингаmarketing toolsОсобливості концепції територіального маркетингуTheses