Білан, К.І.2025-07-142025-07-142025Білан К. І. Віктимна ідентичність та тривога як предиктори самодіагностики розладу дефіциту уваги з гіперактивністю в осіб юнацького віку : робота на здобуття кваліфікаційного степеня бакалавра : спец. 053 – психологія / наук. кер. Т. В. Іванова. Суми : Сумський державний університет, 2025. 157 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99867У кваліфікаційній роботі досліджено віктимну ідентичність та тривогу як предиктори самодіагностики розладу дефіциту уваги з гіперактивністю (РДУГ) в осіб юнацького віку. Актуальність дослідження зумовлена зростаючою поширеністю випадків самодіагностики РДУГ серед молоді та недостатнім розумінням психологічних чинників, що впливають на процеси самодіагностики цього розладу. У роботі проаналізовано психологічні особливості РДУГ, включаючи основні симптоми нев’уважності, гіперактивності та імпульсивності, їхній вплив на академічне функціонування та соціальну адаптацію. Детально розглянуто феномени віктимної ідентичності як схильності до ролі жертви у міжособистісних стосунках та тривоги як емоційного стану, що характеризується невизначеністю та очікуванням негативних подій. Проаналізовано механізми впливу цих психологічних конструктів на процеси самооцінки та самодіагностики психічного здоров’я.ukcneРДУГіктимна ідентичністьтривогаюнацький віксамодіагностикакогнітивно-поведінкова терапіясимволдрамапсихологічна корекціяRDUHictim identityanxietyadolescenceself-diagnosiscognitive-behavioral therapysymbolic dramapsychological correctionВіктимна ідентичність та тривога як предиктори самодіагностики розладу дефіциту уваги з гіперактивністю в осіб юнацького вікуBachelous paper