Тверезовська, Олександра ІгорівнаTverezovska, Oleksandra IhorivnaПопова, К.Е.2025-02-032025-02-032024Тверезовська О. І., Попова К. Е. Вплив цифрової трансформації банківського маркетингу на приватних клієнтів банку // Цифрові трансформації та інноваційні технології в економіці: виклики, реалії, стратегії : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 27-29 травня 2024 р. Суми : Сумський державний університет, 2024. C. 36-39.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/98218У сучасних умовах функціонування банківської сфери використання цифрових технологій банками для поліпшення обслуговування клієнтів набирає все більшої популярності, враховуючи, що цифрова трансформація має позитивний вплив й на маркетингову стратегію банку. Вона сприяє швидкій взаємодії клієнтів з банком, забезпечує доступ до послуг, знижує їх вартість та дозволяє створювати нові сервіси. Результати дослідження підкреслюють потребу у банках інвестувати в цифрові маркетингові стратегії. Такий підхід до маркетингу відповідає сучасним тенденціям у споживчому поведінці та дозволяє банкам ефективно конкурувати на ринку фінансових послуг.ukinc10цифрова трансформаціябанківський маркетингприватні клієнти банкуВплив цифрової трансформації банківського маркетингу на приватних клієнтів банкуTheses