Троян, Марія ЮріївнаТроян, Мария ЮрьевнаTroian, Mariia Yuriivna2015-12-022015-12-022015Троян, М.Ю. Засоби соціального маркетингу як допомога виходу із демографічної кризи в Україні [Текст] / М.Ю. Троян // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 24-25 вересня 2015 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. - С. 179-181.0000-0003-3094-9906http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43010Чисельність і стан здоров’я населення сучасної України обумовлена низьким показником народжуваності, високим рівнем смертності працездатного населення та високими показниками захворюваності. Серед факторів, що вплинули на наявний медичний та демографічний стан населення країни основними на нашу думку є організаційні та економічні чинники, а тому збільшення тривалості років життя взагалі і тривалості здорових років життя українців, а також істотне зниження невиправдано високих показників смертності цілком може бути досягнуто організаційно-економічними реформами системи охорони здоров’я.ukcneдемографічна кризадемографический кризисdemographic crisisсоціальний маркетингсоциальный маркетингsocial marketingЗасоби соціального маркетингу як допомога виходу із демографічної кризи в УкраїніTheses