Головань, М.С.Яценко, Валерій ВалерійовичЯценко, Валерий ВалерьевичYatsenko, Valerii Valeriiovych2014-11-272017-05-232014-11-272017-05-232014Головань М.С. Досвід в структурі компетентності особи / М.С. Головань, В.В. Яценко // Гуманітарний вісник ДВНЗ “Переяслав-Хмельницького державного університету імені Григорія Сковороди”. – Додаток 1 до вип. 5, том IV (55) : Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К. : Гнозис, 2014 – C. 111-119.0000-0003-2316-3817http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53139У статті проаналізовано підходи до означення понять “досвід” та “компетентність”. Встановлено взаємозв’язок між цими поняттями. Показано, що досвід в моделі компетентності має об'єктивний зміст, він інтегрує в єдине ціле засвоєні людиною знання та окремі дії, способи і прийоми розв’язування задач. Досвід є центральною компонентою компетентності. Формування компетентності у навчально-пізнавальній діяльності здійснюється через формування досвіду цієї діяльності.This paper examines approaches to define the terms "experience" and "competence". Between these concepts established interconnection. It is shown that experience in a model of competence is the objective content; it integrates into a whole learned man of knowledge and individual actions, methods and techniques for solving problems. Experience is a central component of competence. Formation of competence in learning and cognitive activity is carried out through the formation of the experience of this activity.ukcneпедагогіка вищої школикомпетентністьдосвідкомпетентнісний досвідhigh school educationcompetenceexperiencecompetence experienceДосвід в структурі компетентності особиExperience within the competence of personalityArticle