Прімова, Людмила ОлександрівнаПримова, Людмила АлександровнаPrimova, Liudmyla OleksandrivnaГребеник, Людмила ІванівнаГребеник, Людмила ИвановнаHrebenyk, Liudmyla IvanivnaЧорна, Інна ВалентинівнаЧерная, Инна ВалентиновнаChorna, Inna ValentynivnaІншина, Наталія МиколаївнаИншина, Наталия НиколаевнаInshyna, Nataliia Mykolaivna2017-12-092017-12-092017Лекція-конференція, як форма підвищення пізнавальної активності студентів [Текст] / Л.О. Прімова, Л.І. Гребеник, І.В. Чорна, Н.М. Іншина // Перспективи розвитку медичної науки і освіти : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції, присвяченої 25-річчю Медичного інституту Сумського державного університету, м. Суми, 16-17 листопада 2017 р. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 59-60.0000-0002-3094-45180000-0002-1510-07630000-0002-8204-85470000-0002-3442-5010http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64763Лекція - одна з основних форм організації навчального процесу у ВНЗ, яка має на меті зорієнтувати студента у навчальному матеріалі та створити підґрунтя для його засвоєння і формування певних компетентностей. Реалізація компетентносного підходу в освіті передбачає впровадження у навчальний процес інноваційних педагогічних технологій, зокрема інноваційних лекцій. На відміну від традиційної форми проведення лекції, у якій студенту відведена «пасивна роль» слухача, інноваційні лекційні заняття сприяють розвитку творчого мислення, формують навички самостійного наукового пошуку та критичного підходу до матеріалу, навчають правилам ведення дискусії, презентації та відстоювання власної позиції, тощо.ukcneлекція-конференціялекция-конференцияlecture-conferenceпізнавальна активністьпознавательная активностьcognitive activityстудентистудентыstudentsЛекція-конференція, як форма підвищення пізнавальної активності студентівTheses