Сигида, Любов ОлексіївнаСигида, Любовь АлексеевнаSyhyda, Liubov Oleksiivna2013-11-212013-11-212013Сигида, Л.О. Теоретичні та методичні засади управління маркетинговою політикою розподілу на промислових підприємствах [Текст] / Л.О. Сигида // Вісник економіки транспорту і промисловості (збірник науково-практичних статей). – 2013. – Вип. 43. – С. 209-213.0000-0002-0319-8070http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33079У статті розглянуто значення процесу управління маркетинговою політикою розподілу промислового підприємства в ринкових умовах. Запропоновано логічно-структурну схему етапів розроблення, впровадження та реалізації системи управління маркетинговою політикою розподілу в межах підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33079В статье рассмотрено значение процесса управления маркетинговой политикой распределения промышленного предприятия в рыночных условиях. Предложена логически-структурная схема этапов разработки, внедрения и реализации системы управления маркетинговой политикой распределения в рамках предприятия. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33079In the article the importance of management of marketing distribution policy of the industrial enterprise in market conditions is considered. The logical block diagram of stages of development, introduction and realization of marketing distribution policy’s management system within enterprises is offered. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33079ukcneмаркетингова політика розподілууправліннямаркетинговий каналскладоваоцінкадіагностикамаркетинговая политика распределенияуправлениемаркетинговый каналсоставляющаяоценкадиагностикаmarketing distribution policymanagementmarketing channelcomponentassessmentdiagnosticТеоретичні та методичні засади управління маркетинговою політикою розподілу на промислових підприємствахТеоретические и методические засады управления маркетинговой политикой распределения на промышленных прдприятияхTheoretical and methodological bases of management of marketing distribution policy at industrial enterprisesArticle