Ілляшенко, Сергій МиколайовичИльяшенко, Сергей НиколаевичIlliashenko, Serhii MykolaiovychРудь, Марія ПетрівнаРудь, Мария ПетровнаRud, Mariia Petrivna2020-02-192020-02-192019Ілляшенко С.М., Рудь М.П. Маркетингові інновації в системі складових комплексу маркетингу [Текст] / С.М. Ілляшенко, М.П. Рудь //Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, бізнес: матеріали І міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 18-19 грудня 2019 року). - Київ: Навчаль-но-науковий інститут менеджменту та підприємництва ДУТ, 2019. – С. 47-50.0000-0001-6186-08110000-0001-5484-9788http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/76550Розглянуто основні види маркетингових інновацій, що згруповані відповідно до складових комплексу маркетингу.Рассмотрены основные виды маркетинговых инноваций, которые сгруппированы в соответствии с составляющими комплекса маркетинга.The main types of marketing innovations, which are grouped according to the components of the marketing complex, are considered.ukcneінновації в маркетингуинновации в маркетингеinnovation in marketingкомплекс маркетингукомплекс маркетингаmarketing complexмаркетинг инновациймаркетинг інноваційmarketing innovationМаркетингові інновації в системі складових комплексу маркетингуМаркетинговые инновации в системе составляющих комплекса маркетингаMarketing innovation in a complex marketing systemTheses