Ярова, Інесса ЄвгенівнаЯровая, Инесса ЕвгеньевнаYarova, Inessa Yevhenivna2021-03-182021-03-182018Ярова І. Є. Екологічний маркетинг та менеджмент в системі трансформації простору лісогосподарювання на підприємницьких засадах // Проблеми та перспективи розвитку підприємництва: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м.Харків, 30 листопада 2018 р. Х.: ХНАДУ. 2018. С. 493-4950000-0001-9840-131Xhttps://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82779У роботі зазначається, що сучасні орієнтири в напрямку постіндустріального сталого розвитку обумовлюють формування нової методології дослідження лісового комплексу, коли територія розглядається не тільки як фізичний (природно-географічний) базис лісогосподарювання, а перш за все як простір розгортання інформаційних, інноваційних та знанняємних процесів.В работе отмечается, что современные ориентиры в направлении постиндустриального устойчивого развития обусловливают формирование новой методологии исследования лесного комплекса, когда территория рассматривается не только как физический (природно-географический) базис лесохозяйствования, а прежде всего как пространство дляразвития информационных, инновационных и знаниесодержательных процессов.The paper notes that modern guidelines for post-industrial sustainable development determine the formation of a new methodology for studying the forest complex, when the area is considered not only as a physical (natural-geographical) basis of forestry, but primarily as a space for information, innovation and knowledge processes.ukcneсталий розвитокустойчивое развитиеsustainable developmentкластерикластерыclustersлісогосподарюваннялесохозяйствованиеforestryпросторовий розвитокпространственное развитиеspatial developmentЕкологічний маркетинг та менеджмент в системі трансформації простору лісогосподарювання на підприємницьких засадахTheses