Летуновська, Наталія ЄвгенівнаЛетуновская, Наталия ЕвгеньевнаLetunovska, Nataliia YevhenivnaХоменко, Лілія МиколаївнаХоменко, Лилия НиколаевнаKhomenko, Liliia MykolaivnaЛюльов, Олексій ВалентиновичЛюлев, Алексей ВалентиновичLiulov, Oleksii Valentynovych2021-06-032021-06-032021Маркетинг у цифровому середовищі [Текст]: підручник / Н.Є. Летуновська, Л.М. Хоменко, О.В. Люльов та ін.; за заг. ред. Н.Є. Летуновської, Л.М. Хоменко. — Суми: СумДУ, 2021. — 259 с.0000-0002-4865-73060000-0001-8207-91780000-0001-5690-1105https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/83910У підручнику наведено положення, що розкривають сутність маркетингу в цифровому середовищі, й основні інструменти, необхідні маркетологові для успішної реалізації різноспрямованих проєктів у мережі «Інтернет». Зокрема, розглянуто види інтернет-бізнесу, бізнес-моделі та особливості створення бізнесу в інтернет-середовищі, інтернет-маркетинг, розроблення й просування вебресурсу. Проаналізовано практичні аспекти, що ілюструють теоретичні положення маркетингу в цифровому середовищі. Підручник містить комплекс практичних завдань, кейси та тести для перевірки рівня знань. Рекомендований студентам економічних спеціальностей і спеціальностей у сфері інтернет-бізнесу, маркетологам, викладачам-практикам, аспірантам, а також широкому колу читачів, яких цікавлять питання маркетингу в цифровому середовищі.ukinc10маркетингцифрове середовищеелектронний бізнесцифровая средаэлектронный бизнесmarketingdigital environmente-businessМаркетинг у цифровому середовищіTextbook