Горбун, К.М.2025-07-092025-07-092025Горбун К. М. Розроблення конкурентної стратегії для підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. В. В. Сулим Суми : Сумський державний університет, 2025. 57 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99820Актуальність теми зумовлена необхідністю адаптації бізнесів у сфері краси до змінюваного конкурентного середовища та зростаючої конкуренції на ринку послуг. Розробка стратегії, що забезпечить стійкі конкурентні переваги та ефективне управління ресурсами, є ключовим фактором успіху. Аналіз внутрішнього і зовнішнього середовища діяльності салону краси «Pod fenom» з використанням стратегічних інструментів, таких як PEST-аналіз, SWOT-аналіз та метод оцінки конкурентних сил Портера, дозволив оцінити поточний рівень конкурентоспроможності та визначити основні напрямки для вдосконалення стратегії розвитку. В роботі запропоновано практичні рекомендації щодо вибору конкурентної стратегії для салону. Розроблена стратегічна модель орієнтована на посилення конкурентних позицій салону, підвищення лояльності клієнтів, оптимізацію управлінських рішень та забезпечення стабільності підприємства в умовах ринкових змін.ukcneефективністьконкурентна стратегіяконкурентоспроможністьпозиціонуваннярозвитоксалон красисегментаціяefficiencycompetitive strategycompetitivenesspositioningdevelopmentbeauty salonsegmentationРозроблення конкурентної стратегії для підприємстваBachelous paper