Бондаренко, Алла ФедорівнаБондаренко, Алла ФедоровнаBondarenko, Alla FedorivnaДубовик, С.В.2011-02-152017-06-022011-02-152017-06-022010Бондаренко А.Ф. Антикризовий маркетинг як складова стратегічного управління банком / А.Ф. Бондаренко, С.В. Дубовик // Вісник Української академії банківської справи. - 2010. - № 1. - С. 73-79.0000-0002-8439-1787http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/54279У статті досліджується сучасна проблематика банківського маркетингу як філософії, стратегії і тактики банків. Головний акцент ставиться на вдосконалення алгоритму розробки і реалізації маркетингової політки у контексті антикризового підходу. Визначена концептуальна лінія в діяльності банків, де маркетингові заходи оцінюються з точки зору їх ефективності та впливу на підвищення конкурентоспроможності фінансових установ.The article treats bank marketing as bank’s philosophy, strategy and tactics. Dynamics of Ukrainian bank’s marketing costs growth is under study. Basic points of the effective combination of bank’s product policy and risk management system have been defined. The dependence between marketing costs dynamics and bank’s asset growth has been analyzed. Importance of changing of marketing approaches to banking institution’s strategy of operating on the financial services market during the financial crisis has been grounded.ukcneфінансова кризафинансовый кризисfinancial crisisбанківський маркетингбанковский маркетингbank marketingстратегія банкустратегия банкаbank strategyкредитні ресурсикредитные ресурсыcredit resourcesАнтикризовий маркетинг як складова стратегічного управління банкомАнтикризисный маркетинг как составляющая стратегического управления банкомArticle