Біловодська, Олена АнатоліївнаБеловодская, Елена АнатольевнаBilovodska, Olena AnatoliivnaКлісіньскі, Я.С.Молибог, М.А.2017-01-272017-01-272016Біловодська, О.А. Пакування в процесі інноваційної діяльності як складова управління розподілом товарів [Текст] / О.А. Біловодська, Я.С. Клісіньскі, М.А. Молибог // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. – С. 31-42.0000-0003-3707-0734http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49448У статті проаналізовано сутність, функції та вимоги до упаковки, виконано відповідну систематизацію підходів, визначено роль пакування у процесі інноваційної діяльності та управління розподілом товарів. За результатами виконаного дослідження на основі критичного аналізу існуючих підходів щодо розроблення упаковки запропоновано власний методичний інструментарій, який поєднує роботу не лише виробників (конструкторів, дизайнерів), а й маркетологів з удосконаленням форми технічного завдання.В статье проанализированы сущность, функции и требования к упаковке, выполнена соответствующая систематизация подходов, определена роль упаковки в процессе инновационной деятельности и управления распределением товаров. По результатам выполненного исследования на основе критического анализа существующих подходов к разработке упаковки предложен собственный методический инструментарий, объединяющий работу не только производителей (конструкторов, дизайнеров), но и маркетологов с усовершенствованием формы технического задания.ukcneрозроблення упаковкипакуванняінноваційна діяльністьтоварлогістикауправління розподіломpackaging developmentpackaginginnovative activityproductlogіsticdistribution managementразработка упаковкиупаковкаинновационная деятельностьтоварлогистикауправление распределениемПакування в процесі інноваційної діяльності як складова управління розподілом товарівArticle