Заугольнікова, М.Ю.2020-01-282020-01-282019Заугольнікова, М.Ю. Формування інноваційної стратегії підприємства на базі ПАТ «Сумихімпром» [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра; спец.: 073 – менеджмент / М.Ю. Заугольнікова; наук. керівник Ю.М. Дерев'янко. – Суми: СумДУ, 2019. – 103 с.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/76059У першому розділі «Сутність інноваційної стратегії та її значення для розвитку підприємства» розкрито поняття стратегії, описано види інноваційної стратегії, сформульована роль стратегічного планування на підприємстві. У другому розділі «Методологія розробки інноваційної стратегії» розкрито етапи стратегічного планування, поняття інноваційного потенціалу, наведено методику оцінки інноваційного потенціалу, як основи вибору інноваційної стратегії. У третьому розділі «Формування інноваційної стратегії для ПАТ «Сумихімпром»» розглянуто основні відомості про підприємство, наведена коротка історія діяльності підприємства, проведено аналіз динаміки основних техніко-економічних показників діяльності ПАТ «Сумихімпром» проведено оцінку складових інноваційного потенціалу, складено SWOT – аналіз та РЕST - аналіз, сформовано інноваційну стратегію для досліджуваного підприємства.ukcneінноваціїинновацииinnovationстратегічне плануваннястратегическое планированиеstrategic planningінноваційна стратегіяинновационная стратегияinnovative strategyФормування інноваційної стратегії підприємства на базі ПАТ «Сумихімпром»Masters thesis