Кузікова, Світлана БорисівнаКузикова, Светлана БорисовнаKuzikova, Svitlana BorysivnaЖаловага, В.О.2011-09-272011-09-272009Жаловага, В. Емоційне становлення як регулятор процесу пізнання [Текст] / В. Жаловага, С.Б. Кузікова // Молодь в освіті : матеріали науково-методичної конференції / Ред. кол.: Н.Д. Світайло, Л.М. Кудояр, В.П. Павленко, Л.С. Радько. - Суми : СумДУ, 2009. - С. 58-61.0000-0003-2574-9985http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17944У роботі доведено, що найкращим каталізатором підвищення емоційності занять є застосування у викладацькій практиці гуманістичної психології навчання, яка базується на забезпеченні співробітництва у прийнятті рішень між усіма учасниками навчального процесу; наданні можливостей для довільного вибору, творчого і радісного навчання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17944ukcneемоціїэмоцииemotionsпроцеси пізнанняпроцессы познанияlearning processЕмоційне становлення як регулятор процесу пізнанняTheses