Летуновська, Наталія ЄвгенівнаЛетуновская, Наталия ЕвгеньевнаLetunovska, Nataliia YevhenivnaРева, А.О.2018-11-012018-11-012018Летуновська Н.Є. Зміни у сприйнятті ІТ-продукту як товару: методи дослідження технологічних інновацій / Н.Є. Летуновська, А.О. Рева // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції (5 жовтня 2018 р.). - Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. - С. 256-258.0000-0001-8207-9178http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69522У тезах проаналізовані методи маркетингових досліджень для технологічних інновацій. Проаналізовані переваги та недоліки цих методів та доцільність їх використання в практичній діяльності.В тезисах проанализированы методы маркетингових исследований для технологических инноваций. Проанализированы преимущества и недостатки этих методов и целесообразность их использования в практической деятельности.The thesis analyzes the methods of marketing research for technological innovations. The advantages and disadvantages of these methods and the feasibility of their use in practical activity are analyzed.ukcneтехнологічні інноваціїтехнологические инновацииtechnological innovationsІТ-продуктIT productдослідження продуктуисследования продуктаinvestigations of productмаркетингові дослідженнямаркетинговые исследованияmarketing investigationsЗміни у сприйнятті ІТ-продукту як товару: методи дослідження технологічних інноваційTheses