Ильяшенко, Наталия СергеевнаIlliashenko, Nataliia SerhiivnaIlliashenko, Nataliia Serhiivna2011-12-252011-12-252011Ілляшенко Н.С. Організаційно-економічні засади інноваційного маркетингу промислових підприєств: монографія / Н.С. Ілляшенко. – Суми : Сумський державний університет, 2011. – 192 с.978-966-657-372-1http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22360У монографії досліджено проблеми управління промисловими підприємствами на засадах інноваційного маркетингу. Висвітлено методологічні, теоретико-методичні та прикладні засади поєднання та взаємоузгодження маркетингової та інноваційної діяльності. Викладено підходи до застосування нових методів та інструментів у маркетингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22360ukcneінноваційний маркетингпромислове підприємствомаркетинг інноваційинновационный маркетингпромышленное предприятиеinnovation marketingmarketing of the innovationsОрганізаційно-економічні засади інноваційного маркетингу промислових підприємствMonograph