Коренєва, А.Д.2021-10-262021-10-262021Коренєва А. Д. Інтернет комунікації в маркетингу: інструменти пошукової оптимізації веб-сайтів : робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. О. С. Квілінський. Суми : Сумський державний університет, 2021. 30 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85894У сучасних ринкових умовах кожен бізнес-проект так чи інакше пов’язан з мережею Інтернет. Більшість з них має веб-сайт, оскільки просування у Інтернеті є невід’ємною частиною стратегії будь-якої організації. Саме за допомогою ефективного позиціонування у веб-просторі компанія може залучити необмежену кількість потенційних споживачів. Однак, при стратегічному плануванні компанії слід завжди враховувати фактор конкуренції, в Інтернет-просування у тому числі. Аби пошукові системи могли задовольнити запит кожного користувача, їм необхідно правильно упорядковувати велику кількість подібних веб-сайтів за рядом критеріїв. Ці критерії обирає сама пошукова система, вони є фундаментом сучасних алгоритмів роботи пошукових систем, таких як Google, Яндекс, Bing, DuckDuckGo та багато інших.ukcneоптимізаціяоптимизацияoptimizationкомерційне підприємствокоммерческое предприятиеcommercial enterpriseефективністьэффективностьefficiencyсемантичне ядросемантическое ядроsemantic coreІнтернет комунікації в маркетингу: інструменти пошукової оптимізації веб-сайтівBachelous paper