Яненко, Ярослав ВасильовичЯненко, Ярослав ВасильевичYanenko, Yaroslav Vasylovych2021-09-012021-09-012020Яненко Я.В. Протобрендинг у давньогрецькому епосі "Семеро проти Фів" [Текст] / Я.В. Яненко // Журналістська освіта в Україні: світові професійні стандарти : матеріали шістнадцятої Всеукраїнської наук.-практ. конф. (м. Суми, 13–14 травня 2020 р.) / редкол.: І.Р. Жиленко, О.Г. Ткаченко. – Суми: СумДУ, 2020. – С. 176–180.0000-0003-2468-6636https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85154Статтю присвячено з'ясуванню зв'язку між візуальними складовими протобрендингу у давньогрецькому епосі "Семеро проти Фів" та візуальними комунікаціями сучасних брендів. Подано результати визначення основних візуальних символів-ідентифікаторів у контексті протобрендингу.Статья посвящена выяснению связи между визуальными составляющими протобрендинга в древнегреческом эпосе "Семеро против Фив" и визуальными коммуникациями современных брендов. Представлены результаты определения основных визуальных символов-идентификаторов в контексте протобрендинга.The article is devoted to elucidating the relationship between the visual components of proto-branding in the ancient Greek epic "Seven against Thebes" and the visual communications of modern brands. The results of determining the main visual identifiers in the context of proto-branding are presented.ukcneбрендbrandвізуальні комунікаціївизуальные коммуникацииvisual communicationsсимволsymbolпротобрендингproto-brandingдавньогрецький епосдревнегреческий эпосancient greek epicПротобрендинг у давньогрецькому епосі "Семеро проти Фів"Proto-branding in the ancient greek epic "Seven against Thebes"Article