Гайдаров, М.О.2020-01-282020-01-282019Гайдаров, М.О. Розвиток компаній за допомогою цифрового маркетингу [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 6.030507 - маркетинг / М.О. Гайдаров; наук. керівник Ю.В. Білан. - Суми: СумДУ, 2019. - 58 с.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/76035Актуальність теми роботи полягає у необхідності дослідження комплексного впливу цифрових маркетингових стратегій на розвиток підприємств, визначення необхідних та достатніх передумов впровадження інструментів цифрового маркетингу в діяльність суб’єктів транспортного ринку.ukcneцифровий маркетингцифровой маркетингdigital marketingтранспортний маркетингтранспортный маркетингtransport marketingконцепціяконцепцияconceptРозвиток компаній за допомогою цифрового маркетингуDeveloping companies through digital marketingBachelous paper