Хоменко, Лілія МиколаївнаХоменко, Лилия НиколаевнаKhomenko, Liliia Mykolaivna2020-11-252020-11-252020Хоменко Л.М. Pinterest як сучасний маркетинговий інструмент в цифровій економіці. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (30 жовтня 2020 р). Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2020. с. 208-211.0000-0001-5690-1105https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80807Pinterest як маркетинговий інструмент завоював популярність в рекордні терміни. Pinterest є візуальною пошуковою системою, які містить елементи соціальної мережі. Основна відмінність сервісу – орієнтація на візуальний контент. Просування компанії за допомогою Pinterest включає два напрямки: 1) просування акаунту, залучення фоловерів і впровадження свого контенту на власні дошки; 2) оптимізація сайту або блогу під Pinterest. Ефективне просування за допомогою Pinterest включає етапи: cтворення та оформлення аканту, оформлення дошок, ранжування дошок порядку від ключових до менш значущих, використання ключових слів, робота з пінами, просування свого аканту. Використання Pinterest може підвищити трафік сайту компанії з контентом будь-якого напряму діяльності. На даний час це один з ефективних безкоштовних інструментів отримання органічного трафіку з пошукових систем.ukcneцифрова економікацифровая экономикаdigital economyПінтерестПинтерестPinterestPinterest як сучасний маркетинговий інструмент в цифровій економіці.Pinterest as a modern marketing tool in the digital economyTheses