Орьол, В.А.2020-06-102020-06-102020Орьол, В.А. Комплексний підхід до формування мовленнєвої компетенції [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 035 - філологія / В.А. Орьол; наук. керівник О.А. Кириченко. - Суми: СумДУ, 2020. - 36 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77789Актуальність проблеми зводиться до потреби запровадження нових стратегій освоєння інформації, пошуку різноманітних шляхів і засобів навчання з метою покращення іноземної мовленнєвої компетенції учнів. Мета: розглянути особливості розвитку мовленнєвої компетенції учнів у всіх видах мовленнєвої діяльності, і на всіх рівнях володіння англійською мовою. Методами дослідження є критичний аналіз літературних джерел, вивчення та узагальнення позитивного досвіду роботи вчителів, пробне навчання. Теоретичне значення: робота містить рекомендації, які можуть стати в пригоді вчителям при підготовці до проведення уроків іноземної мови.Актуальность проблемы сводится к необходимости внедрения новых стратегий освоения информации, поиска различных путей и средств обучения с целью улучшения иностранной речевой компетенции учащихся. Цель: рассмотреть особенности развития речевой компетенции учащихся во всех видах речевой деятельности, и на всех уровнях владения английским языком. Методами исследования являются критический анализ литературных источников, изучение и обобщение положительного опыта работы учителей, пробное обучение. Теоретическое значение: работа содержит рекомендации, которые могут пригодиться учителям при подготовке к проведению уроков иностранного языка.Relevance of the issue comes down to the need to implementation of new strategies for mastering information, searching for various ways and means of learning in order to improve students' foreign speech competence. Goal: to consider the features of students' speech competence development in all types of speech activity, and at all levels of English proficiency. Research methodology: critical analysis of literary sources, examination and generalization of positive experience of teachers, trial teaching. Theoretical meaning: the work contains recommendations that may be useful to teachers in preparation for conducting foreign language lessons.ukcneмовленнєва компетенціяречевая компетенцияspeech competenceіншомовна комунікативна компетенціяиноязычная коммуникативная компетенцияforeign language communicative competenceіноземна моваиностранный языкforeign languageмовленнєва діяльністьречевая деятельностьspeech activityаудіюванняаудированиеlisteningчитаннячтениеreadingговорінняговорениеspeakingписьмоwritingкомунікативна ситуаціякоммуникативная ситуацияcommunicative situationКомплексний підхід до формування мовленнєвої компетенціїКомплексный подход к формированию речевой компетенцииMultifaceted Approach to the Formation of Speech CompetenceBachelous paper